luni, 28 martie 2011

Praz cu măsline



                  Ingrediente :

                     - 2 fire de praz ;
                     - 150 g măsline negre ;
                     - o ceapă ;
                     - suc de roşii sau bulion ;
                     - jumătate de pahar de vin alb (aveţi grijă să fie un vin bun !);
                     - verdeaţă;
                     - vegeta sau supă de legume;
                     - sare, piper ;
                     - puţin ulei .
  

        Spălăm  bine prazul şi îl tăiem în bucăţi de aproximativ 5 cm. Folosim doar partea albă şi puţin din ce e verde ( partea fragedă) .
      Ceapa se taie şi ea dar mărunt .
      Într-o tigaie încălzită bine punem puţin ulei, când este încins adăugăm ceapa şi prazul şi lăsăm la călit pentru câteva minute ( cam 2-3).
  Adăugăm apoi supa de legume sau vegeta dizolvată în apa şi lăsăm să fiarbă până scade apa şi se înmoaie prazul (cam 15 minute).

     Când acesta este aproape gata se adaugă bulionul sau sucul de roşii, măslinele şi vinul şi se mai lasă la fiert în jur de 15 minute.Tot acum se adaugă sare şi piper după gust. Eu nu am mai opărit măslinele  înainte să le pun în mâncare pentru că erau foarte moi şi bune. 






    La sfârşit, după ce oprim focul, punem şi verdeaţă tăiată mărunt .Spre ruşinea mea, eu am avut doar nişte mărar uscat , sper să mă iertaţi . 
     Poftă bună !                    

      
                
              
               
               


                                                                                                                                                                           

2 comentarii: