vineri, 25 martie 2011

Salată marinată cu peşte şi ciuperci



               Ingrediente :
         -   peşte marinat ;
         -   ciuperci mici ( în jur de 20 ) ;
         -  2-3 cepe albe sau roşii ( eu am pus roşii de data asta ) ;
         -  măsline ;
         -  mărar ;
         - foi de dafin ;
         -  oţet, ulei ;
         - sare, piper .

   Prima dată am pregătit ceapa şi ciupercile. Le-am marinat astfel : am pus la fiert într-o oală cam 3 căni de apa şi jumătate de cană de oţet, sare, piper , foi de dafin ( opţional se mai pot adăuga ierburi aromatice după gust). Când apa începe să fiarbă am adăugat ciupercile, le-am lăsat 2-3 minute la fiert apoi am oprit focul şi am pus şi ceapa (tăiată julien).

     

      Am acoperit vasul şi le-am lăsat aşa 10 minute. După acest timp le-am scurs şi le-am lăsat să se răcească. 


    La final se amestecă toate ingredientele , potrivim de sare, piper şi ulei, adăugăm şi nişte mărar proaspăt şi lăsăm salata la frigider măcar câteva ore. Cel mai bine e să fie servită a două zi !


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu