luni, 28 martie 2011

Salata sănătăţii



           Am numit astfel această salată pentru că am făcut-o după ce am citit despre anumite legume pe care trebuie să le folosim cât mai des dacă vrem să ne menţinem sănătoşi.De obicei includ şi mult spanac dar de data asta nu aveam în casă.
    Pe lângă faptul că e sănătoasă mai e şi foarte bună la gust . Toate legumele se folosesc crude, inclusiv sfecla roşie.Este salata mea preferată !

                Ingrediente :

            - o sfeclă roşie mică ;
            - un morcov ;
            - o ţelină mică (sau o bucată de ţelină) ;
            - brocoli ( am folosit bucheţele de la o jumătate de brocoli );
            - o ceapă ( eu am folosit una roşie de data asta) ;
            - mărar, pătrunjel ;
            - sare, piper ;
            - zeamă de lămâie, ulei de măsline .

     Curăţăm sfecla, morcovul şi ţelina şi le dăm prin răzătoare, apoi tăiem julien ceapa . Amestecăm  toate acestea cu bucheţelele de brocoli, mărarul şi pătrunjelul.
     Deasupra turnăm un amestec de zeamă de lămâie şi ulei de măsline. Eu am avut un ulei de măsline aromat cu usturoi.
      Adăugăm  sare şi piper după gust .
  
                              Poftă bună !        


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu